10. december 2013

Synde dage?




I takt med min nye livsstil og fokus på de gode råvare, støder jeg ofte på spørgsmålet, " har du så en synde dag?" mit svar dertil er kort og kontant et Nej!

Før i tiden, da jeg tabte mig efter min datters fødsel, kørte jeg 80/20 princippet, hvilket i og for sig var okay, men jeg kunne ikke styre mig, de fredage, hvor jeg måtte spise hvad jeg ville. Derfor har jeg denne gang valgt at sige pænt nej tak og ikke hoppe på en synde dag. Jeg har faktisk prøvet at synde en enkelt gang, hvilket jeg ALDRIG gør igen. Hold nu op, min krop reagerede også i den grad. Ondt i maven, oppustet mave, tog 3 kg på i væske, og var så drøn træt. Yderligere brød mit RLS endnu engang ud og hvilket resulterede i smertestillende piller bare for at kunne sove. Så nej - Aldrig mere. Og nej - heller ikke bare fordi det er jul.

Er man i tvivl om fordele og ulemper ved en synde dag så læs med på denne side http://proteinopskrifter.dk/3-grunde-til-at-din-spisedag-odelaegger-dit-vaegttab.

Her beskrives godt og grundigt hvad det gør ved din krop, og så må man jo tage valget, og se om det er det værd:)

Jeg er igang med min 3 uge, og er sat ned i kalorier, men nyder hvert sekundt. Glæder mig ikke til jeg er "færdig" - så har bestemt mig for at fortsætte med dette. Nyder at jeg har så meget energi og livs mod. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar