5. december 2013

Livsstils ændring

Igennem de sidste 10 dage, har jeg gennemgået en stor livsstils ændring, dels fordi jeg begyndte at mærke min manglende energi, og ligeledes havde jeg nogle rigtig dårlig vaner - som indenbar chokolade, efter min graviditet. Derfor besluttede jeg at nu skulle det være.

Jeg snakkede med en bekendt, som også havde gennemgået et forløb hos Tina, med utrolige resultater. Herefter tog jeg kontakt til Tina, som i øvrigt er en virkelig sød kvinde med ben i næsten, som til næste år stiller op til en af de største miss bikini fitness konkurrencer. Man kan læse mere om hende på Iformmedtina, på facebook, i og med hendes hjemmeside er under opbygning.

Jeg har nu fået udarbejdet en kostplan, som jeg skal følge i 4 uger. Ved godt 4 uger ikke er meget, men det er nok til at give mig en "kold Tyrker" og ligeledes blive sukker afvendt. Jeg fortsætter nok og går efter 8 uger på min plan, d.v.s. at jeg regner med at starte forfra, eller så vidt muligt indrage de ting, jeg har lært igennem Tina.

Allerede nu kan jeg se resultater, og jeg er så motiveret og må næsten pakke vægten væk for, ikke at gå på den, dels fordi tallene ikke skal være det afgørende og så fordi jeg gerne vil blive positivt overrasket, når forløbet ender.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det er bevidst at jeg har valgt, at starte "kuren" her op til jul. Jeg ønsker at sætte mig selv på en prøve, og kan jeg klare de fristelser denne søde tid bringer, kan jeg klare alt. Det er til tider svært når man føler sig som en gammel narkoman, der ikke må få sine stoffer, men der er så mange andre muligheder, end bare at falde i slik fadet, det er jo bare en dårlig vane.

Mange spørg ind til hvad jeg så spiser på denne kur. Selve kuren kan jeg ikke som sådan komme ind på med opskrifter, da jeg ikke har rettigheder til dette, og yderligere er kuren formstøb til mig, men min morgenmad består primært af skyr og protein pulver, derudover er der en form for topping på. Elsker virkelig dette måltid, fordi det ikke er så tungt.
Om dagen sørger jeg for at spise småt, men godt og fordelt over 6 måltider så jeg ikke bliver sulten. Det er helt vildt, hvordan dette har skudt gang i min forbrænding.

Nogle af mine måltider har jeg samlet i en collage, så man kan få et indblik i min hverdag:)



 Udsnit af min dejlige mad, som smager fantastisk:)




Ligeledes - så et Før og efter billede, som egentlig er utroligt grænseoverskridende, fordi det er så et følsom emne for mig, men det hjælper måske med at motivere andre:)



Venstre side er min gamle vægt - og højre er efter 2,8 kg på bare 10 dage - Jeg skal nok indskyde at jeg endnu ikke er begyndt at træne, men dette kommer snart så jeg kan blive strammet endnu mere op:) Desuden er det kun billede af min mave, da det er der mit fokus er.

Til dem der ydermere undre sig over hvor længe siden, det er jeg har født, så er det 6 mdr side. Kan umuligt hamle op med www.Saralouise.dk, men jeg skal nok blive sommer klar denne gang;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar