11. december 2013

Bellami hairextensions Review

Jeg har for et stykke tid siden modtaget mine Bellami Hair Extensions. Som sagt lovede jeg at komme med et review af disse sooo here we go.




Mit første indtryk da jeg pakkede dem ud, var at der var SÅ meget hår, som i VIRKELIG meget! Jeg har normalt 2 pakker på men her er der 220 gram i 60 cm, hvilket bare er så meget lækkert kraftigt hår.


Yderligere er det ikke tyndt og grimt i spidserne, som de extensions man kan få her hjemme. De er samme tykkelse hele vejen ned.


Selve clipsene er syet på oven på en blonde kant som gør at selve håret ligger endnu tættere ind på hoved end "alm" clip on extensions. 

Jeg havde det på for første gang i Fredags, og fik kort taget et billede. Jeg havde glattet det, og det holdte hele natten uden at rykke sig eller filtre. Forinden havde jeg farvet det så det ramte min rødlige hårfarve:)


Så alt i alt, får det 6 ud af 6 stjerner herfra. Det er et fantastisk produkt og de bedste extenstions jeg har prøvet til dato. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar