23. november 2013

Tøsehygge og Makeup inspitarion

I aften står den på et årligt gensyn med nogle dejlige piger, som jeg har kendt i mange år. Den ene af dem har jeg arbejdet med, da jeg var bartender, efter jeg flyttede fra Jylland til Sjælland. Hende og hendes veninde ( som egentlig også efterhånden er blevet min ) skal bare tøsehygge i aften. Det bliver så fantastisk.

For tiden er jeg super inspireret af Jaclyn Hill som er en skøn pige fra US. Hun har tidligere arbejdet for MAC - LOOOOVE! og er nu freelancer og laver Youtube videoer ved siden af.
Hun er simpelthen så dygtig - så kender du hende ikke, så tjek hende lige ud her - du vil ikke fortryde det!


Ikke nok med hun er bragende dygtig, så er hun jo også bare drøn smuk. Elsker virkelig hendes hårfarve - overvejer den virkelig, men nu har jeg fine extensions så det må blive på et andet tidspunkt:) 

Igennem hende har jeg fundet inspiration til den makeup jeg vil have i weekenden, som er en Smokey eye bare med mat brun. Elsker at rode med makeup inden en bytur, det er jo næsten det bedste, med lidt Alene tid når man har 2 unger - især en 4 årige datter som ELSKER mors makeup skuffe som til tider kan lave lidt ballade. 

Her er lidt af mine favorit videoer fra hende:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar