22. november 2013

Bellami Hair Extenstions

Jeg har igennem de sidste mange år, gjort brug af hår extensions. I og med at der er mange forskellige typer såsom syntetiske, eller ægte ( altså hår) og hvilken hårtype man går efter, bodywave, straight, eller curls, har jeg altid været på jagt efter det perfekte mærke.

Jeg havde siddet og brugt en dags tid og dels lå mine tanker på Foxy locks og Hair Secret, da jeg kunne se at disse havde fået gode anmeldelser på Youtube. Dog faldt jeg over de extensions der hedder Bellami. De er super hypet i USA, og efter adskillige gennemgange af Reviews på Youtube og diverse blog indlæg, besluttede jeg mig for at bestille dem.

De skal bestilles fra USA, så man skal være opmærksom på told osv. De fås i mange forskellige farver og deres kundeservice er bare helt i top. Man kan endda sende et billede af sin nuværende hårfarve og derud fra vælger de ens farve. De mails man får fra dem efter endt bestilling, er virkelig søde, og ofte starter med Hey Dool, eller ligende. Så de har forsøgt at personligøre disse- og det virker :D

Min farve er en far #4 som er chokoladebrun, og desuden har jeg valgt dem der hedder Belisima da de er med 220 g hår i stedet for 160g. Hvilket i og for sig måske havde været nok, men jeg ELSKER stort hår, og mit eget er selv meget tykt.

Før Bellami Hair




I sat 220g hår






Det hår man normalt kan få her hjemme i gram vejer mellem 70-100 så derfor har jeg ofte 2 sæt på hvilket er tungt og ubehageligt, så håber dette er løsningen.


Jeg har ventet omkring 1 uge på mine extensions og de skulle gerne ankomme idag, efter et besøg i tolden. Derefter skal jeg nok lave en anmeldelse af det:)

Kig forbi Bellami hair hvis i også ønsker at tjekke dette fantastiske hår ud



Bemærk dette indlæg er ikke sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar