13. november 2013

Prøver virkelig.

Min blog burde være et frirum for mine tanker og gøre mål, dog har tiden konstant været knap, eller måske er det bare om hvordan man protiere sin tid. Bloggen lider hvertfald i forfald, og prøver at sætte tid til det, men så sker der altid noget,som kommer i vejen.

Livet med 2 unger og en mand der arbejder meget er ikke nemt. Desuden hedder den snart barsel slut for mit vedkomne. Om 2 sølle måneder er jeg igang på arbejdsmarket igen. Glæder mig egentlig - men samtidig er det også hårdt, for "lille" Elias vil være 7 mdr når han starter op, hvilket jeg har virkelig svært at affinde mig med. Men det bliver jeg jo nød til. Derfor bliver hver dag nyt til fulde, med besøg af min dejlige familie og så fik vi sat tid af til en omgang camping også. Det var så fantastisk. Så lidt billed spam skal der være af diverse ting der er sket det sidste stykke tid.

Shopping med mine skønne piger.


Min dejlige veninde Kath var kommet hele vejen fra Jylland for at feste med os. En så skøn aften. 


Min mor er ikke så skap med at tage billeder så et fjollet af fisen

Og Livsen som var ved at tage hele Rørvig stands "musseskaller" med hjem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar