16. september 2013

Så vil jeg forsøge endnu engang

Hård - det beskriver nok mine sidste 3 mdr. Livet blev vendt op og ned da lille mandens ankomst meldte sig, derfor var det en på tvunget pause der lå på mine skuldre, for jeg havde brug for at dedikere min tid til min familie.

Nu er hverdagen startet igen og vi tumler rundt her hjemme - Ja, altså lillemanden og jeg :) Der er sket meget, han er efterhånden en stor dejlig dreng, som trives. Generelt går det godt med at være blevet forældre for anden gang, selvfølgelig er der opstarts problemer for enhver, men derudover har storesøster været en fantastisk hjælp og elsker sin brormand. Mere kunne vi ikke ønske.

Tiden går her hjemme, og fordi mine børn og familie er så stor en del af mit liv vil bloggen, mere og mere begynde at omhandle dette. Jeg har brug for et sted at ytre mig, og et frirum til tanker og ideer. Derfor vil der nok ske en ændring herinde, når et overskud kommer snigende.

Men igen, velkommen til en mors beretninger om det at være hjemmegående husmor, med lidt for meget vasketøj og alt for mange ting, der er meget vigtigere end gulvask.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar