23. juni 2013

Tiden der løb fra mig

Ja, jeg ved det godt. Det er over en mdr. siden jeg sidst bloggede. Dog skyldes det at den 31 maj kl 09.39 kom en skøn knægt til verdenen.
Som man nok kan regne ud, så havde jeg termin den 19. Maj og gik derved 14 dage over tid. Ikke lige hvad jeg havde regnet med.
Jeg skulle have været sat igang den dag, men kl 05.16 får jeg veer og efter 4 1/2 time har jeg en kæmpe basse i armene. En dreng som var skudt til 3800 dagen før, men viste sig at vælre 4310 og 57 lang. Så kan godt forstå min krop har haft ondt.

Alt i alt var det en drømme fødsel og jeg kunne ikke ønske mig en bedre oplevelse. Vi har brugt de sidste 3 uger på at lære ham at kende, og indtil viderer klager vi ikke. Han er simpelthen fantastisk og skøn. Sover godt om natten og er virkelig vores øjesten. Mere kan vi ikke ønske os.


Selvfølgelig skal i ikke snydes for et billede af min "store" prins


Efter fødslen har jeg smidt ca 10 kg, så er p.t 7 kg fra min start vægt. Kilo som jeg har tænkt mig at smide de næste par mdr. Jeg starter op på en blanding af Nupo (som jeg før har smidt en del kg på) og frugt og grønt når jeg har behov. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar