17. september 2013

Bolig nyt V. 1.0

Nu hvor jeg går hjemme går tiden primært med Elias og de daglige gøremål. Men min "nye" hobby, er boligindretning. Elsker at sidde med min kop kaffe og nyde at læse boligblogs, når fisen sovet.

Så jeg har virkelig fået meget inspiration igennem det sidste stykke tid, og føre så småt nogle af tingene, ud i vores hverdag med små hyggelige nips og detaljer som betyder en del for mig. Jeg har en masse større projekter, som jeg gerne vil igang med, dog er manden vidst ikke helt enig - men mon ikke han nok bliver bidt af det som mig. 

Her er lidt af de ting der har fået plads i vores dejlige hus.


Elsker allerede HAY for deres stuerene design, og farver. Er vild med så mange af deres ting, at det kan blive et dyrt bekendtskab.


Snyde Lyngby vase fra Bilka - så fin og billig. 


Min elskede Eames stol, et køb manden ikke var helt enig i, og er det stadig ikke - men det hele bliver retfærdiggjort når Elias kan vugges i søvn i det.

Det var nogle af de ting der er kommet ind i min bolig for nylig. Jeg vil nok vise flere tiltag i den kommende tid, men i skal jo også have lidt til gode. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar