27. september 2013

En drøm bliver til virkelighed.



Bryster.......



Ja, det er det, dette indlæg handler om. Jeg skal nemlig have mine bryster lavet. 

Jeg har længe drømt om det, og nu er det endelig blevet et realitet, må også konstatere at efter 2 unger, så er det virkelig tiltrængt. Jeg glæder mig helt vildt, men er stadig virkelig nervøs. Mange spørgsmål kommer frem, så ser frem til den forundersøgelse jeg skal til den 2.nov.

Klinikken jeg har valgt er Citadell. Jeg har brugt mange timer på at finde ud af hvordan mine nye bryster, skal se ud, og derfor er klinikken også valgt herefter. Det er en helt ny verden som man skal sætte sig ind i. Jeg ved jeg godt kunne tænke mig high profile, og Ml. afhænger af hvor meget mine bryster kan indholde. Men igen - det er noget kirugen skal vurdere. 

Men nu ser vi hvordan det går. Der vil selvfølgelig komme løbende opdateringer om emnet:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar