29. september 2013

Valg af klinik

Da jeg skulle til vælge den klinik som skulle lave min bryst forstørrende operation, var jeg virkelig meget i tvivl. Derfor brugte jeg en del tid på nettet, for at undersøge de kiruger der var. På min liste over private klinikker var b.la

- H.c Andersens klinikken
- Susanne Arnmann
- Citadell klinikken i Malmø

Det at skulle tage stilling til noget så stort, syntes jeg var virkelig svært. Jeg vidste efterhånden hvad for nogle bryster jeg gik efter, og hvilket look jeg gerne vil have, dog er jeg jo i tvivl om hvor mange ml. jeg kan få ind 

Jeg fandt dog hurtigt ud af at Citadell var den mest anekendte af de tre klinikker, og kendt for netop at lave det look, som jeg går efter. Ydermere er der en særlig BH med i prisen, overnatning og forplejning, og diverse forsikringer som jeg bestemt synes man skal lægge fokus på. 

Hav altid i tankerne, at det værste kan se, at man skal re- opereres eller man får kapseldannelse. Så vil man godt opereres gratis i stedet for at skulle betale 36.000 igen for at få rettet op. Derfor er der alt i forsikring med, der hvor jeg skal have dem lavet.

Min forundersøgelse er på lørdag den 5/10. Jeg har fået en god veninde til at tage med, så jeg nemmere kan huske svar på det jeg skal spørge om. Synes jeg vil dele den liste med jer som jeg har fundet, med ting som er gode at spørge om: 

1. Hvor lang tid skal i regne med, at tage fri fra arbejde/studier.
2. Skal man have en kapselforsikring,
Eller hvad skal man betale ved komplikationer eller kapsel,
Eller hvor lang tid efter skal man ikke betale for det.
3. Hvad kan man få af komplikationer. Og risikoen derved

Man kan altid sætte flere spørgsmål på, men husk at den pågældende kirurg også giver informationer her ud over og man som ofte "kun" har 30 min. 

Jeg er personligt meget spændt på det hele, smerteforløbet hvilket jeg frygter, men min mands kusine klarede lige at have 2 børn på samme alder som mine ved siden af, hvor i mod min veninde var rigtig skidt med smerter. Håber virkelig jeg kan bide det i mig, og klare hverdagen med Elias. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar