23. oktober 2013

Makeup haul



Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg elsker makeup og makeup blogs. Efter jeg har fundet denne smukke kvinde thebeautybybel, så er jeg blevet endnu mere hooked på at lave fed make up og gå endnu mere op i min hud.

Hun er virkelig inspirerende og jeg har også via min instagram postet en del flotte makeup typer hun har lavet. Desuden har hun en virkelig inspirerende stil. Nå, men det indlægget faktisk skulle omhandle er en makeup palet  som hun har givet mig øjene op for.
Mærket er vidst kendt her hjemme og hedder BH cosmetics. De levere den kendte 120 palet med altså 120 forskellige farver, shimmer/ matte.

Da jeg så erfarede i sidste uge at de inde på http://www.bhcosmetics.com/ køre kæmpe udsalg slog jeg til, og benyttede lejligheden til at erhverve mig day/night paletten. Kunne faktisk ikke helt bestemme mig, men tror ikke det er sidste gang jeg benytter dem.
60 Color BH Day & Night Palette

Og lidt inspiration til hvordan den kan bruges :


God fornøjelse piger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar