9. marts 2013

SEBASTIAN PRODUCS

Mange af mine hår produkter køber jeg hos billigvoks.dk. Jeg har altid haft gode oplevelser med dem - og deres dag til dag levering er perfekt, når man løber tør i utide af sit ynglings produkt.

Mit hår er temmelig medtaget efter de kemiske farvninger og derfor sværger jeg altid til et særligt produkt, nemlig Sebastian potion 9.

Lige siden jeg første gang farvede mit hår begyndte jeg at bruge denne. Den indholder olier og protein som går ind og afhjælper det ødelagte hår med at gendannes og kan få det mest kruset og afbrændte hår fint igen.

Der ud over prøver jeg også en anden kur og også skulle kunne udrette mirakler. Denne bliver dog først testet i aften og så skal jeg nok lave er review på den.

Weekenden står på mine forældre kommer og hjælper med børneværelser. Desværre er jeg meget svækket af mit bækken og grundet en forværing må eg gøre brug af krykker for at komme rundt:(

Heldigvis er der mellem 8-9 uger før vores lillemand kommer ud, så skal bare forsøge at fungere noglelunde og min familie er den bedste støtte.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar